Köpek Şapkalı Theodore Doll-Dog Hat Theodore Doll

by - Mart 07, 2017


Merhabalar,
Yeni bir Theodore ile buradayız bu kez.
Şapkalarının kulaklarını değiştirip örmek hoşuma gitti :)
Sizlere fikir olsun diye çeşitlendiriyorum aslında. Bakıp esinlenmek serbest :)
Amaaa İnstagram' da çokça karşılaştığım çirkin bir durum var ki ona karşıyım kesinlikle.
Bana veya başka bir emek sahibine ait fotoğrafları alıp 'Evet ben yaptım', 'Aynısından yaparım' gibi ifadelerle takipçi kazanmaya çalışanları şimdiden uyarıyorum...
Benim fotoğrafımla çekiliş yapanı bile gördüm,pes doğrusu! Acaba kazanana ne göndereceklerdi? Merak ettim...
İşte sanal alemi kimi hayrına kimi sahtekarlığına kullanıyor, yapacak bir şey yok.. Görebildiğimiz kadarını engelleyebiliyoruz..

Hadi hayırlara vesile olması dileğiyle Theodore ile size hoşçakalın diyoruz..
Sevgiler...


Benzer Yayınlar

0 yorum